.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ من عقب افتاده‌ام!

دوستان در 24 ساعت گذشته دائم زبان به ملامت می‌گشایند که: «سوژه‌های دیروزت همه قدیمی بود و مال چند روز پیش.» بد ندیدم حالا که همه چیز در نهایت شفافیت روبه‌روی ما ایستاده که ایستاده، من هم اندکی قضیه را شفاف کنم، بلکه قامت ستون دلنشین‌تر شود. بنده مدت‌هاست که با خودم قرار گذشته‌ام تا در روزهای خاص و مناسبت‌های سوگواری مذهبی، بیشتر به کار دلم برسم و طنز نوشتن را تعطیل کنم. من بر سر قرار و عهد و پیمان خود هستم، اما چه کنم که جماعت اهل سیاست و مسئولان محترم در این روزها هم دست از کار و تلاش برنمی‌دارند و طبیعتاً سوژه تولید می‌نمایند. لذا باید اعتراف کنم که من عقب افتاده‌ام. چند روز عقب افتاده‌ام و باید با سعی و تلاش این عقب‌افتادگی را جبران کنم. من که نمی‌توانم جماعت را از تولید سوژه منع کنم.

جسارت
منوچهر منطقی، مدیرعامل سابق ایران‌خودرو گفت: «بذرپاش جسارت خودروساز شدن سایپا را داشت.»
1- ببخشید سایپا تا قبل از مدیرعاملی بذرپاش، قاشق چایخوری و سنجاق قفلی و فرچه واکس تولید می‌کرد؟

2- آقای بذرپاش با این همه جسارت، چرا در سازمان ملی جوانان، نمی‌رود سرکارش؟

3- امیدوارم آقای منطقی الگوی خوبی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد. طرف مدیرعامل ایران‌خودرو بوده، از مدیرعامل سایپا تعریف می‌کند.

برادر‌آزاری نکنید
مشهدی هوگو چاوز، رئیس‌جمهور کشور دوست و برادر و سوسیالیست، ونزوئلا در گفت‌وگو با شبکه خبری بلومبرگ گفته: «ونزوئلا را مانند ایران آزار ندهید.»

1- «آزار» خالی یا «آزار و اذیت»؟ «آزار» خالی یعنی گرفتاری درست کردن، ولی «آزار و اذیت» یک جورهایی معنی دیگری می‌دهد.

2- بالاخره دوستی و برادری گرفتاری هم دارد. ایشان چطور فکر می‌کند که می‌شود رئیس‌جمهور «ونزوئلا» یا «ایران -2» باشد ولی از گرفتاری‌های خانواده سهم نداشته باشد؟ بالاخره در هر خانواده‌ای یک روز عمومی آدم به رحمت خدا می‌رود، یک روز خواهر آدم عروس می‌شود، یک روز ختنه‌سوران نوه عمه‌ آدم است، یک روز شیرینی‌خوران عمه آدم و قس علی هذا...

حمله به یک اسلام‌شناس
حجت‌الاسلام محمد غروی، عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفته است: «آقای مشایی اظهارنظرهایی می‌کند که بعضاً متأثر از تفکر اومانیستی است و بوی تفکرات اگزیستانسیالیست‌ها از حرف‌های ایشان استشمام می‌شود. وی که اسلام‌شناس نیست که این‌گونه سخن می‌گوید که هم برای خود و هم برای آقای احمدی‌‌نژاد مشکل ایجاد می‌کند.»

از آنجا که بنده بابت رزق و روزی‌ام توی این مملکت به هر کس وامدار نباشم، به آقای حاج اسفندیار رحیم‌مشایی وامدارم، با نهایت احترام به آقای غروی بر خویش فرض می‌دانم که به شدت از آقای مشای حمایت کنم.
1- چون آقای مشایی همه چیز می‌دانند، از حرف‌هایشان بوی همه چیز می‌آید. شما باید به همه حرف‌های ایشان دقت کنید. در نظرات ایشان محکمات و متشابهات فراوانی مستتر است و اساساً درک و تأمل و تفسیر آرای ایشان کار یک شب و دو شب و یک نفر و دو نفر نیست. باید یک تیم پژوهشی سال‌ها روی آن کار کنند.

2- شما چه عنادی با رئیس‌جمهور دارید؟ رئیس‌جمهور شخصاً به لسان مبارکشان فرمودند که آقای مشایی اسلام‌شناس بزرگی هستند.

3- کدام مشکل؟‍ چرا جوسازی می‌نمایید؟ چرا به رئیس‌جمهور آینده (آقایی مشایی) و معاون ایشان (آقای احمدی‌نژاد) تهمت و توهین روا می‌دارید؟

شهرام شکیبا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.